Klachtenprocedure

Wanneer je een klacht hebt over een product van mij dan hoor ik dit graag. Ik doe namelijk altijd mijn uiterste best om een product in perfecte staat snel te leveren. Mocht er toch iets zijn gebeurd waarover je niet helemaal tevreden bent dan wil ik je vriendelijk vragen om dit kenbaar bij mij te maken.

Contact opnemen

Je kan je klacht op twee manieren aan mij kwijt;

Wanneer jouw klacht bij mij binnenkomt, stuur ik je een bevestiging. Mijn streven is om je klacht binnen 14 dagen na ontvangst af te handelen. Mocht dit niet gaan lukken dan zal ik je hier direct van op de hoogte stellen. Ik zal jouw klacht kritisch bekijken en proberen om deze zo snel mogelijk en naar beider tevredenheid af te handelen.

ODR platform

Ook goed om te weten is dat sinds 15 februari 2016 het voor consumenten in de EU mogelijk is om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.